2 Jul 2011

TRW datang kat machang hari ni !!!

oh , TIDAK !! TRW (the red warriors ) datang ka machang la ... best nye dapat jumpe ngan diorang .. kalau aku lepaskan peluang keemasan ni ... melarat lha aku ... makan x kenyang, mandi x basah , n so what ever la!!...

tp apakan daya , aku x boleh push the takdir ... aku x leh pegi jumpe diorang !! waaa ~~ (menangis tahap cipan)
sedih korang tahu x... aku nak pegi !!! x pe mulai hari ni ... aku MOGOK LAPAR !!(kening angkat sikit sambil wat muka jahat )korang tahu la kan ... aku ni kan memang fanatik gilewr dengan TRW ni ... HURGHH!!

HAIYOOO !! x berkesempatan la aku naak jumpe dengan pemain TRW !! tp yg paling sadisnya ,, aku x dpt jumpe APEX !! tp ada orng ckp ..APEX x dtng hari ni ... hrmmm...

x pelah .. nak wat mcm mane kalau dah x boleh pergi kan .. mungkin ada hari lain bg aku untuk berjumpe ngan diorang ... ok lah ..sekian saje ...BYE !!

p/s : aku x de mood nak tulis post ari ni disebabkan x dpt pegi jumpe dngn TRW.. karang kalau aku mogok dengan BLOG ni karang .. x pasal-2 .. so , ayat aku pon macam ntah pape ..





ohwellwhatevernevermind ...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...