1 Jul 2011

Jangan Buat Aku Confuse , Boleh x ???

hyep ! lama giler saya x hapdatekan blog ni .. sampai ber'habuk' dah blog aku ni ..wuhuhu .. ada probl. sikit sebab tu lha x 'hapdate'kan  post-post yg terbaru .. lagipun x de bende yg nak dikongsikan .. cause cerita yg nak dikongsikan u terlalu private !! so , mintak makngah (atau dlm erti kata yang lain ... MAAF) banyak la yer ...eh ! bukan ke blog ni tempat meluahkan rasa kita ?? huhu .. tp x semestinya semua cerita kita nak 'jaja'kan kat sini kan ?? ye dop ?? ada cerita yg patut dikongsi unuk mendptkan pendapat and ada jugak la yg x patut dikongsi .

ok lha ! back the story yg saya nak storry morry kan di sini ... semenjak dua menjak ni kan .. fikiran saya ni asyik dok teringat kat dia aje .. wah wah wah !! sy pon x tahu kenapa .. bukannya beberapa hari dah .. malah dah beberapa bulan sy hidup dalam kekeliruan ..

ceritanya berbunyi begini ..
ada sorang mamat ni dok bertegur sapa ngan aku kat dalam fb .. dia ni budak sekolah sy.. dalam beberapa hari dia dop tegur saya itu ini  ... tiba2,, dia mintak COUPLE ngan sy .. sy pon .. apalagi  SHOCK ! TERKEZUT LAGI TERKESIMA ! n sewaktu dengannya ... nak tahu apa saya buat ?? jeng jeng jeng ! (dalam keadaan yg penuh kejahatan ) ..

mula2 saya wat x tahu aje .. sy ingat jantan ni main2 . dah berapa kali dia mintak .. sy dengan sejujurnya menolak dia secara baik .. sebab sy pon masih budak lagi n x pandai lg bab cintan-cintun ni .. lepas sy lafazkan kata 'keramat' tu .. dia terus OFFLINE .. maybe dia x dpt terima kenyataan .. huhuhu

semenjak dari tu .. dia x online langsung  .. sy pon rasa bersalah lha ... and semenjak dari tu jugak .. sy asyik sngt dok fikirkan dia .. n sekarang yg paling mengerikan .. sy kerap sangat termimpikan dia ... sy sekarang tersangatlah KELIRU !

sy harap lah sangat supaya sy x hidup mcm ni .. sy x mau .. X MAHU !!!

oklah ! gtg to hometown right now ! so ,, see u in the next post !


ASSALAMUALAIKUM !

p/s : dalam cerita ni .. sy bukannya nak riak ye !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...