22 Jul 2011

cukuplah dunia blogging ku sampai di sini ...

hey.. lama giler aku x hapdae blog kan ?? mengapa dan ke mana anis menghilang selama ni ??

a) Dah bosan dengan dunia blog ni dan rasa nak kembali tulis diari je

b) Lupa password blogger.com

c) Hilang ingatan terhentuk dinding dan skrg baru tersedar yg saya ada blog

d) Terlalu busy dengan soal duniawi...wahhh..

e)  Tak tahu nak tulis ape dia ...
jawapan yang sebenarnya panjang sikit (panjang sikit??)

nak dipendekkan saya baru pindah rumah.. so tersangatlah busy mengemas..(kemas la sgt!) plus broadband celcom abah bawak pegi kedai dia sekarang . pastu my lappy ni tetiba je kehilangan akidah lalu merosakkan dirinya.. sengaja nak pokaikan poket mak bapak aku la tu .. gedik punya lappy.. 

hahaha.. alasannya x lah terlalu panjang sangat ... 

p/s: x de maknenya aku nak berhenti drpd kerja2 blogging ni ... 

2 comments:

  1. woitx2...jngn arr brenti sparuh jalan..keepitup gurl...bukan senang nak jadik blogger yam berjaye nie...keep berblog OK..^_^..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...